9/14/2015

Toiset tulee toiset menee, mutta minä jään




Airot mun käsissä veneessä istun
Kun oikeella vedän mä oikeelle liikun

Kumpa elämä toimisi näin
Veis mut minne haluun
Eikä myrskyjä päin





Kun pyydän omenaa saan päärynän
Vaik' tummista tykkään
Niin vaalee oli hän

Piti lukuja jatkaa mut koulu palo pois
Myyjän sijaan täs venees nyt tohtori ois




Mut just tällä hetkellä
Ei taivaal oo pilven häivää

Ja mä oon veneretkellä
Keskellä tyyntä päivää






Onkohan kalat koskaan surullisii?
Kyllästyykö neki
Näihin makeisiin vesiin?

Piti munki juosta ja valloittaa maat
Mutta kompastuin huntuun
Ja sukkanauhaan


On vapaita linnutkin
Käsivarsilla tuulen hennon

Jos se kantaisi minutkin
Niiden mukaan lähtisin, vannon




Mut katoaa kaipuu ja kutsu mereltä
Eikä säästy mun sandaalit tulvavedeltä

Kun tulppa haljennut on veneestäin
Ja niinhän se äyskäri rannalle jäi



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos ajatuksestasi 🌿